Otsikko
Asun tällä hetkellä Espanjassa ja maksaisin 3 e velan myöhästymisestä. En pääse kirjastoon maksamaan, jotenka kuinka toimitaan.

Kysytty

Asun tällä hetkellä Espanjassa ja maksaisin 3 e velan myöhästymisestä.
En pääse kirjastoon maksamaan, jotenka kuinka toimitaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastojen eli Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupunginkirjaston maksut voi maksaa tilisiirtona kirjaston tilille, mutta siitä pitää sopia erikseen kirjaston kanssa sähköpostitse tai soittamalla. Kirjasto antaa maksua varten tilisiirtolomakkeen. Toinen mahdollisuus on pyytää jotakuta Suomessa olevaa tuttavaa maksamaan maksut puolestasi jossakin HelMet-kirjastojen toimipisteessä.