Asun Karjaalla,ja varaan paljon aineistoa Helsingin kirjastoista internetin kautta. Onko mahdollista että Helsingistä voisi lähettää Karjaan kirjastoon sieltä…

Kysytty

Asun Karjaalla,ja varaan paljon aineistoa Helsingin kirjastoista internetin kautta. Onko mahdollista että Helsingistä voisi lähettää Karjaan kirjastoon sieltä varaamaani aineistoa, ja paljonko sellainen maksaisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

On mahdollista saada Helsingin kaupunginkirjastosta kirjoja Karjaan kaupunginkirjastoon kaukolainaksi. Kaukolainaus on kirjastojen välistä eli sinun on mentävä Karjaan kaupunginkirjastoon tekemään kaukolainapyyntö. Helmet-tietokannan kautta tehdyt varaukset kulkevat vain pääkaupunkiseudulla kirjastosta toiseen. Kaukopalvelumaksuista päättää lainaava eli kotikunnan kirjasto.