Asiakkaamme on kaukolainannut aiemmin ruotsinkielisen teoksen esiliinoista. Kirja oli tullut todennäköisesti Turun kaupunginkirjastosta. Onko Turulla tietoa…

Kysytty

Asiakkaamme on kaukolainannut aiemmin ruotsinkielisen teoksen esiliinoista. Kirja oli tullut todennäköisesti Turun kaupunginkirjastosta. Onko Turulla tietoa esiliinojen tekemiseen liittyviä vanhoja (?) teoksia? En löytänyt aineistotietokannan hakumenetelmillä ...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastosta löytyy teos "Lokarantz, Kerstin, Förklädesboken" vuodelta 1981. Muita vanhoja kirjoja pelkästään esiliinoista emme löytäneet.