Tiedonhaun portti on toiminut projektina 2006 saakka eli jääko tiedonhaku tiedonhaun portissa tynkäksi nykyisin?

Kysytty

Tiedonhaun portti on toiminut projektina 2006 saakka eli jääko tiedonhaku tiedonhaun portissa tynkäksi nykyisin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedonhaun portti toimi projektirahoituksella vuoden 2006 loppuun saakka ja sen jälkeen sen toiminta integroitiin muuhun Kirjastot.fi-toimintaan. Tämä ei siis tarkoita sitä, että Tiedonhaun portin ylläpito tai kehittäminen loppuisivat, vaan sitä että ne jatkuvat edelleen, mutta pysyvänä osana palvelujamme. Tiedonhaun portin tekniikkaa tullaan tulevaisuudessa käyttämään hyväksi paljonkin, mm. Kirjastot.fi-palvelun hakujen yhteydessä.