Mistä käsityölehdestä löytyisi kaavat "koiran kurapukuun" tai suojapukuun?

Kysytty

Mistä käsityölehdestä löytyisi kaavat "koiran kurapukuun" tai suojapukuun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olemme Lahden kaupunginkirjaston pääkirjastossa koonneet kansion koirien vaatteista, joka sisältää viitetietoja ja kopioita artikkeleista. Kansiosta löytyy myös valmiit kaavat koiran suojapuvusta. Kaava on keskikokoiselle villakoiralle. Kansiota voi tiedustella pääkirjaston tietopalvelusta.

Koiran suojavaatteita löytyy myös seuraavista artikkeleista:
Suuri käsityölehti 2005, nro 4, sivut 14-15, 58-59 "Tikkitakki meille molemmille"
Suuri käsityölehti 2006, nro 3, sivu 4-5, 60 "Ulos myös koiranilmalla"
Suuri käsityökerho 1995, nro 9 "Takki, sadehaalari ja tossut"
Suuri käsityölehti 2003, nro 10, sivu 24-25, 63 "Pikku koiran syysvaatteet"

Lehtiä on saatavissa pääkirjaston aikuistenosastolta ja lehtilukusalista, sivukirjastoista ja kirjastoautosta. Vanhempia lehtiä, esimerkiksi vuodelta 1995, löytyy pääosin pääkirjaston aikuisten osaston varastosta, jossa ne ovat sidottuina vuosikertoina. Vuosikertoja saa lainata normaaliin tapaan ja niitä voi pyytää tietopalvelun henkilökunnalta.