Otsikko
Antti Räsäsen Koulun uskonnonopetus kirjan toinen kappale on koko ajan matkalla; olen varannut kirjan jo tämän kuun alussa? Onkohan se vahingossa jäänyt…

Kysytty

Hei,

Antti Räsäsen Koulun uskonnonopetus kirjan toinen kappale on koko ajan matkalla; olen varannut kirjan jo tämän kuun alussa? Onkohan se vahingossa jäänyt matkalla-tilaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Nyt varauksessasi lukee, että se on ensimmäinen varaus eli kirja on jollakin lainassa. Valitettavasti en osaa sanoa, miksi se oli matkalla-tilassa ja nyt on noin. Vai olisiko se ollut matkalla nykyiselle lainaajalle?