Otsikko
! Äitini on hehkuttanut bvaikka kuinka kauan lapsuutensa kirjasta, joka oli tehnyt pieneen tyttöön vaikutuksen. Tänä vuonna hän täyttää 85 vuotta. Siksipä…

Kysytty

Hei!
Äitini on hehkuttanut bvaikka kuinka kauan lapsuutensa kirjasta, joka oli tehnyt pieneen tyttöön vaikutuksen. Tänä vuonna hän täyttää 85 vuotta. Siksipä kysyn, onko teillä tietoa, mistä voisin saada ko. kirjan? Kyseessä on: Toivi Suomelan "Kun olimme menninkäisiä", julkaistu 1944. (kirjailijan ja vuoden sain selville kirjaston kautta.) Olisin halukas ostamaan ko. kirjan, jos vain mahdollista. Voisin täyttää hänen toiveensa ennen kuin on liian myöhäistä.
Kiitos etukäteen vastauksesta.

Vastaus

Vastattu

Kirjasta Kun olimme menninkäisiä on lainattavia kappaleita Helsingin, Turun ja Lahden kirjastoissa sekä Varastokirjastossa. Niistä voi tehdä kaukopalvelupyynnön oman kunnan kirjastoon. Ostettavaa kappaletta täytyy kysellä antikvariaateista. Pikaisella haulla suurimmista nettiantikvariaateista ei löytynyt juuri nyt yhtään kappaletta.