Otsikko
Yritin varata Lisa Williams / Sielun ikuinen elämä. Sain viestin ei ole varattavissa. Miksi näin?

Kysytty

Yritin varata Lisa Williams / Sielun ikuinen elämä. Sain viestin ei ole varattavissa.

Miksi näin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teosta ei valitettavasti ole ainakaan vielä HelMet-kirjastojen järjestelmässä yhtään kappaletta, joten siksi varaaminen ei onnistu. Voi kuitenkin olla, että sitä on jossakin vaiheessa tulossa. Kannattaa seurailla HelMetistä, ilmestyykö jossakin vaiheessa tuonne kirjaston nimen kohdalle merkintä ”hyllyssä”, jolloin kirja on lainattavissa.