Minua on kehotettu toimimaan alla olevan ohjeenne mukaisesti, eikä kirjoittamaan kirjastoauton pysäkin osoitetta, kuten olen tähän saakka tehnyt. Teidän…

Kysytty

Minua on kehotettu toimimaan alla olevan ohjeenne mukaisesti, eikä kirjoittamaan kirjastoauton pysäkin osoitetta, kuten olen tähän saakka tehnyt. Teidän ohjeenne: "Mikäli haluat noutaa teoksen kirjastoautosta, valitse pudotusvalikosta kirjastoauto ja kirjoita pysäkin nimi alla olevaan kenttään".
Ongelmana on, että pudotusvalikossa ei ole pysäkin nimeä, ei myöskään siinä "tolpassa", joka on auton pysäkin vieressä. Siispä osoite ei teille kelpaa eikä pysäkillä ole nimeä, mitä teemme? Esimerkiksi annetaanko pysäkille joku kiva nimi, vaikka pentti tai laura? Vai miten toimimme?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoauton pysäkkien nimet löytyvät osoitteesta http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kirjastoauto/aikataulut/. Pysäkin osoitteen kirjoittamallakin varaukset varmaan löytävät perille.

Pahoittelen, että järjestelmä ei todellakaan tunnu toimivalta. Laitoin asiasta palautetta palautejärjestelmäämme, ja toivon mukaan asia korjataan.