Voiko lastenkirjastoautoon palauttaa aikuisten puolelta lainattuja kirjoja?

Kysytty

Voiko lastenkirjastoautoon palauttaa aikuisten puolelta lainattuja kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston lastenkirjastoautoon voi palauttaa myös aikuistenaineistoa. Järjestelmä, jolla aineisto lainataan ja palautetaan, on aivan sama, joten palautus onnistuu ongelmitta. Luonnollisesti autoon voi palauttaa myös muiden HelMet-kirjastojen aineistoa.