Otsikko
Minulla on varauksessa CD John Wetton:Raised in captivity. Levyjä on 3 kpl ja varauksia 1. Levy on pitkään ollut käsittelyssä tai odottaa noutoa. Milloin se…

Kysytty

Hei,

Minulla on varauksessa CD John Wetton:Raised in captivity. Levyjä on 3 kpl ja varauksia 1. Levy on pitkään ollut käsittelyssä tai odottaa noutoa. Milloin se voisi olla noudettavissa? Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en pysty sanomaan asiasta mitään tarkkaa. Yhden levyn kappaleen eräpäivä on ollut jo 1.3.2012, mutta asiakas ei ole palauttanut sitä ajoissa. Noutoa odottamassa olevan kappaleen viimeinen noutopäivä on 8.3.2012, joten jos varaaja ei ole noutanut levyä siihen mennessä, se lähtee sinulle, jollet ole saanut varausta siihen mennessä.

Kirjasto 10:n pitkään käsittelyssä olevasta kappaleesta en tiedä mitään mutta voin laittaa asiasta tiedustelun kyseiseen kirjastoon.