Tapanilan kirjasto suljetaan remontin takia. Miksi varattuja kirjoja ei voi sen jälkeen toimittaa Puistolan kirjstoon... Onko sekin suljettu? Puistolan…

Kysytty

Tapanilan kirjasto suljetaan remontin takia. Miksi varattuja kirjoja ei voi sen jälkeen toimittaa Puistolan kirjstoon... Onko sekin suljettu? Puistolan kirjasto ei ole listalla, jonne varaukset voi pyytää. Kuitenkin nettisivustoilla Puistolan kirjasto on olemassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tapanilan kirjaston remontti alkaa 16.4.2012, kun taas Puistolan kirjaston avajaiset ovat vasta 24.4.2012. Siksi varauksia ei voi oikein toimittaa Puistolan kirjastoon. Sen sijaan Tapanilan hakematta jääneet varaukset toimitetaan remontin alkaessa Malmin kirjastoon, josta ne voi noutaa. Jos varaus ei ole vielä saapunut kirjastoon, sen noutopaikan voi itse vaihtaa HelMet-verkkokirjastossa osoitteessa http://www.helmet.fi.