Yritin hakea nettipalveluistanne sellaista kohtaa, jossa voisi katsella kokoelmia (erityisesti videoita) eli nähdä mitä kaikkea teillä kirjastossa on, ilman…

Kysytty

Yritin hakea nettipalveluistanne sellaista kohtaa, jossa voisi katsella kokoelmia (erityisesti videoita) eli nähdä mitä kaikkea teillä kirjastossa on, ilman hakematta tiettyjä kappaleita erikseen haulla. Onko tällainen kokoelmien selailu mahdollista, ja jos on, mistä kohdasta sen löytää? .

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston verkkokirjastosta voi hakea selaushaun lisäksi myös tarkalla haulla osoitteesta http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=form2&sesid=1024486608
Videoita löydät valitsemalla aineistolaji-kohdan aakkosellisesta listasta vaihtoehdon "video (VHS)".