Mistäköhän löytyisi Tony Macalpine, Wolf Marshall ja Kirk Hammetin videoita, joissa opetetaan kitaran soittoa?

Kysytty

Mistäköhän löytyisi Tony Macalpine, Wolf Marshall ja Kirk Hammetin videoita, joissa opetetaan kitaran soittoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Marshall, Wolf: Beginning lead guitar--power builder, ISBN 20526598 löytyy Espoon pääkirjastosta. Maarianhaminan kirjastosta löytyy video Hetfield, James: Play guitar with Metallica. Muita viitteitä ei löytynyt, tosin vasta maakuntakirjastojen kokoelma ja pääkaupunkiseudun aineistotietokanta on käyty läpi.

Voit tarkistaa itse tekijätiedoilla kunnan- ja kaupunginkirjastojen verkossa olevat kokoelmatietokannat (osoitteesta http://mainio.kirjastot.fi/listaa_kaikki.asp). Täältä saat selville, löytyykö lähikirjastoistasi kaipaamiasi videoita. Voit pyytää lähikirjastosi kautta haluamasi aineiston kaukolainaksi. Kaikki kirjastot eivät välttämättä kaukolainaa videoita.