Otsikko
Poistin vahingossa iPhoneni apeista whatsappin, mutta latasin sen heti takaisin appstoresta. Whatsapin keskusteluja en kuitenkaan ollut ikinä varmuuskopioinut…

Kysytty

Hei,
Poistin vahingossa iPhoneni apeista whatsappin, mutta latasin sen heti takaisin appstoresta. Whatsapin keskusteluja en kuitenkaan ollut ikinä varmuuskopioinut joten ne hävisivät. Olisiko kuitenkin joku keino saada ne takaisin vaikkei niitä icloud varmuuskopioissa olekaan?
Toinen kysymykseni olisi:
Onko olemassa nuotinnettua versiota kitaralle espanjalaisesta kansanlaulusta Malaguena Salerosasta? Myös la malaguena. Mukana mieluiten myös alkusoitto. Kappaleet ovatsiis ne jotka kuuluvat taustalla elokuvan once Upon the time in mexiko Trailereissa.
Kolmas kysymys:
Onko tietoa Milloin suomennetaan Jenny Hanin kirjan pojat joita rakastin jatko osat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty
  1. Whatsapp ei automaattisesti tee varmuuskopioita lähetetyistä ja vastaanotetuista viesteistä. Mikäli tilin haltija ei itse varmuuskopioi tilinsä tietoja, niiden takaisin saaminen on käytännössä mahdotonta.
  2.  Malaguena Salerosa -kappaleen nuotit myös kitaralle löytyvät teoksesta: All-time Spanish favorites : complete Spanish lyrics, music and guitar chords. Kyseinen teos on saatavilla Kauhavan pääkirjastosta. Nuotit voi halutessaan tilata lähimpään kirjastoon.
  3. Jenny Hanin Pojille, joita joskus rakastin -trilogian jatko-osien (P.S. I still love you ja Always and forever, Lara Jean) piti alunperin ilmestyä vuoden 2019 aikana. Suomennosten julkaisu on kuitenkin viivästynyt syistä, joita ei ole eritelty. Tämän hetkisen tiedon mukaan Suomalainen kirjakauppa vastaanottaa ennakkotilauksia teoksesta Aina ja ikuisesti, Lara Jean. Teoksen arvioitu ilmestymispäivä on 15.3.2021. Trilogian ensimmäinen osa Pojille, joita joskus rakastin julkaistiin Sanoman toimesta. Viimeinen osa Aina ja ikuisesti, Lara Jean, on tulossa WSOY:lta. Lisätietoja voit kysyä suoraan WSOY:n lasten- ja nuortenkirjallisuuden toimituspäällikkö Mikael Ahlströmilta, etunimi.sukunimi(at)wsoy.fi.