Mistä voisin OSTAA videot, joita on kirjastossa lainattavissa 1. Virheet ja niiden korjaus, ilmestymisvuosi -87( -video liittyy Golfiin) 2. Täysmittainen glof…

Kysytty

Mistä voisin OSTAA videot, joita on kirjastossa lainattavissa

1. Virheet ja niiden korjaus, ilmestymisvuosi -87( -video liittyy Golfiin)
2. Täysmittainen glof-lyonti, ilmestymisvuosi -89 (samoin)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vantaan kaupunginkirjastoon ostetaan liikunta- ja harrastevideiota seuraavista paikoista: Kirjasto-media, Parainen, puh. 02/4589633; DHE-castle, Helsinki, 09/4761616; Home Entertainment Promotions, edustaja Tom Lagerström, 040/9001156; Urheiluliittojen keskus(SLU), myös myymälä, 09/34812266.

Koska kyseisen videon ilmestymisvuodesta on noin pitkä aika, ei ole enää käytettävissä tietoa, mistä kyseiset videot on kirjastoon on hankittu. Nykyisin useimmat golfvideot ainakin Vantaalle hankitaan Kirjasto-mediasta. Suomen golfliitosta voisi myös tiedustella p.09/34812244. Myös Stockmann myy urheiluvideoita.