Yritin etsiä Helmetistä Martti Anhavan teosta Siperia opettaa. Ei löytynyt. Olin jo kerran lainannut kirjan ja silloin niitä oli useita kappaleita.

Kysytty

Hei,
yritin etsiä Helmetistä Martti Anhavan teosta Siperia opettaa. Ei löytynyt. Olin jo kerran lainannut kirjan ja silloin niitä oli useita kappaleita. Koskaan aikaisemmin ei ole käynyt näin. Miten kirja voi pudota pois järjestelmästä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-haussa on ollut palvelinhäiriö, joka on aiheuttanut virheellisiä tietoja hakutuloksiin.

Martti Anhavan Siperia opettaa : kirjoituksia (Otava, 2018) löytyy Helmetistä perinteisellä haulla, johon on linkki nykyisen hakulaatikon alapuolella. Teosta on Helmet-kirjastojen kokoelmissa 26 kappaletta.

http://luettelo.helmet.fi/search~S9*fin?/Xsiperia+opettaa&searchscope=9&SORT=D/Xsiperia+opettaa&searchscope=9&SORT=D&SUBKEY=siperia+opettaa/1%2C8%2C8%2CB/frameset&FF=Xsiperia+opettaa&searchscope=9&SORT=D&1%2C1%2C

Pahoittelen Helmetin häiriöstä aiheutunutta haittaa.