Otsikko
Mietin jos on mahdollista lainata soittimet kirjaston kautta? (mm. kitara tai sähkökitara ja kitaravahvistin) Esim. kotiin, ei vain kirjastossa.

Kysytty

Hei,

Mietin jos on mahdollista lainata soittimet kirjaston kautta? (mm. kitara tai sähkökitara ja kitaravahvistin) Esim. kotiin, ei vain kirjastossa. Jos se olisi mahdollista, miten niiden lainaaminen toimii?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastoista voi lainata joitakin soittimia. Lainattavia soittimia ovat esimerkiksi akustinen kitara, ukulele, kantele ja banjo. Soittimia ei voi varata. Mainitsemiasi esineitä ei valitettavasti ole lainattavissa Helmet-kirjastoissa.

Löydät Helmet-kirjastoista lainattavat soittimet Helmet-haulla kirjoittamalla hakulaatikkoon sanat ”soittimet esine”.

https://www.helmet.fi/fi-FI