Minulla on ollut kirjastokortti Vantaalla. En löydä tuota vanhaa korttia. Olemme muuttaneet Sipooseen ja haluaisimme käyttää kirjastoja. Onko tuo vanha kortti…

Kysytty

Minulla on ollut kirjastokortti Vantaalla. En löydä tuota vanhaa korttia. Olemme muuttaneet Sipooseen ja haluaisimme käyttää kirjastoja. Onko tuo vanha kortti vielä voimassa ja miten voin saada uuden kortin?

Vastaus

Vastattu

Jos Helmet-korttia on käytetty viimeisen muutaman vuoden aikana, se todennäköisesti on vielä voimassa. Saat uuden kortin mistä tahansa Helmet-kirjastosta. Jos tietosi ovat vielä lainaajarekisterissä, uusi kortti maksaa kolme euroa. Jos tietoja ei löydy rekisteristä, saat uuden kortin ilmaiseksi. Varaa mukaan voimassa oleva henkilötodistus.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_ja_lainaaminen(37)