Otsikko
Yritän uusia luokkamme yhteisiä kirjalainoja, mutta palvelu imoittaa, että luokkamme kirjastokortti on vanhentunut. Voiko kirjastokorttia uusia verkossa? Minun…

Kysytty

Yritän uusia luokkamme yhteisiä kirjalainoja, mutta palvelu imoittaa, että luokkamme kirjastokortti on vanhentunut. Voiko kirjastokorttia uusia verkossa? Minun luokallani on yhteinen kirjastokortti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laitoskortit ovat voimassa vuoden kerrallaan ja niitä ei valitettavasti voi uusia verkossa, sillä uusimisen yhteydessä tarkistetaan vastuuhenkilön henkilötiedot.