Yritän löytää kirjan, joka asiana muistuttaa KonMari-kirjaa, mutta on suomalainen ja julkaistiin tai esiteltiin sanomalehdessä n. kuukauden sisällä. Mitä…

Kysytty

Yritän löytää kirjan, joka asiana muistuttaa KonMari-kirjaa, mutta on suomalainen ja julkaistiin tai esiteltiin sanomalehdessä n. kuukauden sisällä.
Mitä varastoimamme tavarat ja tavaramäärä kertoo meistä. Jotain tämän tapauista kirjassa pohditaan.
Mistä voi uutuuksia etsiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla Jenni Sarras: Tavarataidot: arkijärjellä koti kuntoon (2017), jota mainitaan "uuden ajan kotimaiseksi konmariksi". Muita samantyyppisiä ovat Mira Ahjoniemi: Loistava järjestys (2017) ja Ilana Aalto: Paikka kaikelle: mistä tavaratulva syntyy ja kuinka se padotaan (2017) sekä Elina Alasentie: Joka kodin raivausopas (2016).

Hakemalla Vaskista https://vaski.finna.fi/ aiheella, vaikkapa kirjoittamalla hakulaatikkoon asiasanat tavarat ja järjestys, avautuu ikkuna, josta voi valita vaihtoehdon "hae aiheista" ja saa listauksen. Oikeasta yläkulmasta voi vielä valita Relevanssista "Uusimmat ensin".