Otsikko
Yritän löytää "khichdi" -reseptiä suomenkielellä. Mistään en ole löytänyt.... Vinkkejä kaivataan!

Kysytty

Yritän löytää "khichdi" -reseptiä suomenkielellä. Mistään en ole löytänyt.... Vinkkejä kaivataan!

Vastaus

Vastattu

Khinchidi on hindinkielinen nimitys kasvisruokalajeille, joissa on riisiä ja linssejä. Linkki Mangojauhetta blogiin

Hieman eritavoin maustetun Bhuna khinchidin ohje löytyy Pinjan herkkula blogista. Linkki blogiin

Myös Vegeviettelys blogissa on riisi-linssi padan ohje. Linkki blogiin

Useimmista intialaisista keittokirjoista löytyy riisi-linssi ruoka. Esim. Suuri intialainen keittokirja : 325 helppoa ja herkullista ruokaohjetta aidosta intialaisesta keittiöstä / Mridula Baljekar, Rafi Fernandez, Shehzad Husain ja Manisha Kanani ; suomentanut Kiti Szalai ; [valokuvat: Edward Allwright ... et al.]. Kirjat löytyvät tarkennetulla haulla ja hakusanoilla intia ja keittokirjat. Linkki Helmet hakutulokseen