Otsikko
Löytyykö Anja Porion tai Irja Askolan koottuja runoja? Etsin jommankumman runoa, jossa on säe: ”kärsi minun aikanani”, muunnos Raamatun lauseesta: ”kärsi…

Kysytty

Löytyykö Anja Porion tai Irja Askolan koottuja runoja? Etsin jommankumman runoa, jossa on säe: ”kärsi minun aikanani”, muunnos Raamatun lauseesta: ”kärsi Pontius Pilatuksen aikana”. Muuta en runosta muista. En löydä netistä.

Vastaus

Vastattu

Anja Porio ja Irja Askola ovat kirjoittaneet yhdessä kolme runoteosta:

Marja-Leenan kirjahylly -kirjablogissa on kirjoitettu runokokoelmasta Matkaan, naiset (linkki blogikirjoitukseen). Se on Porion ja Askolan yhdessä kirjoittamista kokoelmista teemoiltaan uskonnollisin, joten mietin, voisikohan etsimäsi runo löytyä siitä. Tai ehkä joku lukijoistamme tunnistaa runon ja sen alkuperän?