Miten löytäisin tietoa aiheesta ruoka ja reseptikka internetissä, pitääkö selata kaikki ammattikorkeakoulujen kirjastot yksitellen läpi, jotta näkisin tehdyt…

Kysytty

Miten löytäisin tietoa aiheesta ruoka ja reseptikka internetissä, pitääkö selata kaikki ammattikorkeakoulujen kirjastot yksitellen läpi, jotta näkisin tehdyt tutkimukset?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löysin seuraavat aihettasi sivuavat lehtiartikkelit:
Andersson, Sonja; Näveri, Leena: Internet - kotitalousopetuksen nykypäivää vai tulevaisuutta. Kotitalous, 64 (2000):5, s.6-7. Helsinki: Kotitalousopetusseura.
Haasio, Ari: Makumatka Internetiin. Kirjastolehti. Helsinki. Suomen kirjastoseura. ISSN 0023-1843, 90(1996); 3, s.77.
Henricson, Harriet: Receptjaktet på Internet. Marthabladet. - Helsingfors: Finlands svenska marthaförbund. ISSN 0783-756x. 98(2000)7, s.14-15.
Suosittelen, että käännyt Viikin tiedekirjaston puoleen, sillä kotitalouden opetus- ja tutkimustoimintaa harjoitetaan Viikin tiedekeskuksessa.http://www.tiedekirjasto.helsinki.fi/