Willy Wandersteenin sarjakuvasarjaa Suske en Wiske on julkaistu suomeksi nimellä Anu ja Antti. Omistan ruotsinkielisen version albumista De zingende zwammen …

Kysytty

Willy Wandersteenin sarjakuvasarjaa Suske en Wiske on julkaistu suomeksi nimellä Anu ja Antti. Omistan ruotsinkielisen version albumista De zingende zwammen (ruots. Ballongmysteriet) ja haluaisin tietää, onko sitä koskaan julkaistu suomeksi ja jos on, niin minkä nimisenä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mainiota Anu ja Antti sarjakuvaa julkaistiin Suomessa 1980-luvun puolivälissä.

Mainitsemasi De zingende zwammen albumi on julkaistu suomeksi nimellä: Laulavat sienet. Se ilmestyi vuonna 1984.

Lisätietoa sarjasta ja albumien suomennoksista löydät Kimmo Lakoman suomenkielistä sarjakuvaa kattavasti kokoavalta nettisivustolta:
http://koti.welho.com/z14/sarjakuvat/anujaantti/anujaantti-original.html