Onko Hans Kressen punanahka/indianserien -sarjakuvakirjoja tehty ja saatavilla lisää, edes ulkomailla? Kertomus kun loppui jännään paikkaan...

Kysytty

Onko Hans Kressen punanahka/indianserien -sarjakuvakirjoja tehty ja saatavilla lisää, edes ulkomailla? Kertomus kun loppui jännään paikkaan...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Punanahka-sarjakuvia (Peaux Rouges) on julkaistu ranskaksi 9 albumia. Suomeksi on käännetty 6 osaa: Ukkosen herrat, Tuulen perilliset, Turman tuojat, Kojoottien kutsu, Koston tie ja Sudenpentu. Ruotsiksi on saatavilla 8 osaa. Osa 7 on Gamjägarna ja osa 8 Frihetens pris. Näitä kaikkia löytää pääkaupunkiseudun kirjastoista. Valitettavasti osaa 9 en löytänyt edes muista Suomen kirjastoista. Voit kääntyä vielä Helsingin kaupunginkirjaston kaukopalvelun puoleen p. 310 85433, jos haluat saada viimeisen osan jostain käsiisi.