Osaatteko kertoa mikä Kim Casalin sarjakuvan Love is... nimi on Suomessa? Muistan, että sarjakuva on ilmestynyt joskus 90-luvulla Uudenkaupungin sanomissa…

Kysytty

Osaatteko kertoa mikä Kim Casalin sarjakuvan Love is... nimi on Suomessa? Muistan, että sarjakuva on ilmestynyt joskus 90-luvulla Uudenkaupungin sanomissa.
Onko sarjakuvasta olemassa kirjoja? Tai voiko sarjakuvaa saada jostain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kim Casalin sarjakuvaa ei ole Suomen kansallisbibliografian mukaan ilmestynyt suomeksi albumina/kirjana, mutta se on saattanut esiintyä eri aikakaus- ja sanomalehdissä, varsinkin 1970-luvulla. Siitä on myös tehty postikortteja nimellä Rakkautta on ...
Voitte kysyä Kim Casalin sarjakuvaa englanniksi kirjakaupoista, viime vuonna ilmestyi Love is...for him (2003) ja Love is...for her (2003) ja tänä vuonna ilmestyvät Love is...in the air (2004) ja Love is...forever (2004) Ebury Pressin kustantamana.