Otsikko
Voitteko antaa Hämeenlinnan kirjaston sähköpostiosoitteen. Sieltä saa kirjallisuuteen ja eritoten runouteen liittyvää tietoa (kuulemma siellä on henkilö, joka…

Kysytty

Voitteko antaa Hämeenlinnan kirjaston sähköpostiosoitteen. Sieltä saa kirjallisuuteen ja eritoten runouteen liittyvää tietoa (kuulemma siellä on henkilö, joka hoitaa tätä palstaa.)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen yleisten kirjastojen sähköpostiosoitteet löytyvät verkosta osoitteesta http://mainio.kirjastot.fi/. Tietokannasta voi hakea tietoja kirjaston nimellä. Hämeenlinnan kirjaston osoite on kirjasto.hml@mail.htk.fi.