Otsikko
Olen muuttanut vasta ja tiedustelisin, missä osoitteessa on lähin kirjasto, minne voin palauttaa lainaamani kirjat.

Kysytty

Hei! Olen muuttanut vasta ja tiedustelisin, missä osoitteessa on lähin kirjasto, minne voin palauttaa lainaamani kirjat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lähin Helsingin kaupunginkirjaston toimipiste Sinulla taitaa olla Ruoholahden lastenkirjasto osoitteessa Santakatu 6. Kirjasto on auki koulujen lukukausien aikana seuraavasti:

maanantai 13:00 - 19:00
tiistai 12:00 - 16:00
keskiviikko - torstai 13:00 - 19:00
perjantai 12:00 - 16:00

Toinen lähikirjastosi on Rikhardinkadun kirjasto osoitteessa Rikhardinkatu 3. Sen aukioloajat ovat:

maanantai - torstai 9:00 - 20:00
perjantai 9:00 - 18:00
lauantai 10:00 - 16:00

Aivan keskustassa on vielä Kirjasto 10, joka toimii Postitalossa osoitteessa Elielinaukio 2 G. Kirjasto 10:n aukioloajat ovat:

maanantai - torstai 8:00 - 22:00
perjantai 8:00 - 18:00
lauantai - sunnuntai 12:00 - 18:00

Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteiden yhteystiedot löytyvät kirjaston kotisivulta (http://www.lib.hel.fi ) kohdasta Kirjastot ja aukioloajat (ensimmäinen linkki vasemmassa yläkulmassa).