Milloin HelMet-kirjastot hankkivat uuden levyn kadonneen tilalle? Olen varannut neljän muun tavoin tämän CD-levyn: Symphony no. 9 / Beethoven ; Choir and…

Kysytty

Milloin HelMet-kirjastot hankkivat uuden levyn kadonneen tilalle?
Olen varannut neljän muun tavoin tämän CD-levyn:

Symphony no. 9 / Beethoven ; Choir and Orchestra of the Bayreuth Festival & Wilhelm Furtwängler
Beethoven, Ludwig van, säveltäjä
CD-levy | BIS Records | p2021
Ei saatavilla Kannelmäki mus (KADONNUT)
Varauksia 5, kappaleita 1

Pysyvä linkki: https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2509058

Vastaus

Vastattu

Kiitos kysymyksestäsi. Todella harmillista, että tällainen uutuusäänite on kadonnut. Tilasimme levyä uuden kappaleen tänään. On vaikea sanoa, kuinka pitkään sen saapuminen kestää. Levyä pitäisi olla saatavilla, mutta tuleva joulu saattaa hidastaa kaikkia toimituksia. Todennäköisimmin levyn saapumisessa voi kestää muutamia viikkoja. Varaukset pysyvät kuitenkin ennallaan.