Voisitteko kertoa minulle, kuinka Hämeenlinnan kaupunginkirjaston uusilta nettisivuilta löytää jonkun tietyn teoksen luokkanumeron?

Kysytty

Voisitteko kertoa minulle, kuinka Hämeenlinnan kaupunginkirjaston uusilta nettisivuilta löytää jonkun tietyn teoksen luokkanumeron?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teosten luokkanumerot näkyvät vasta saatavuustiedoissa jokaisen kirjaston kohdalla. Luokkanumero ja hyllysijoitus saattavat vaihdella eri kirjastoissa, siksi sen voi näyttää vasta kyseisen kirjaston kohdalla.

Klikkaa teostietojen sivulla ensin otsikkoa esim. Hämeenlinnan kaupunginkirjasto ja sen jälkeen kirjastoa esim. Hämeenlinnan pääkirjasto. Luokka näkyy kohdassa Hyllypaikka.