Voisitteko etsiä uutisen,jossa kuninkaallinen ollessaan virallisella vierailulla Helsingissä käytti puheessaan siitä Hälsing-alkuista paikannimeä. Jos uutista…

Kysytty

Voisitteko etsiä uutisen,jossa kuninkaallinen ollessaan virallisella vierailulla Helsingissä käytti puheessaan siitä Hälsing-alkuista paikannimeä. Jos uutista ei löydy, varmaan joku muistaa yksityiskohdat. Kuka? Milloin? Mikä oli ehdotettu nimiasu? Ei siitä niin kauan ole aikaa.

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti muistaneet tällaista tapausta. Etsin esimerkiksi Helsingin Sanomien arkistosta, mutta sieltä ei tuntunut löytyvän mitään tähän liittyvää.

Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista tällaisen tapauksen? Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kruununprinsessa Victoria. Huomasi virheensä heti ja nauroi.