Voisinko saada Pandoraa ja hänen ruukkuaan (lipasta) koskevan osuuden Paavo Castrénin kääntämästä Hesiodoksen kirjasta Työt ja päivät?

Kysytty

Hei! Voisinko saada Pandoraa ja hänen ruukkuaan (lipasta) koskevan osuuden Paavo Castrénin kääntämästä Hesiodoksen kirjasta Työt ja päivät?

Vastaus

Vastattu

Tekijänoikeussyistä emme voi julkaista vastauksissamme kokonaisia runoja tai laulun sanoja. Voit lukea tarkemmin vastaamisen suuntaviivoista täältä.

Kyseinen teos on lainattavissa Helmet-kirjastoista. Voit tarkistaa teoksen saatavuuden tästä linkistä. Jos teosta ei ole omassa lähikirjastossasi lainattavissa, voit tehdä siitä varauksen.

0 ääntä

Kommentit

Tässä samassa palvelussa moni on vastannut: "Saat sanat sähköpostiisi". Onko sähköpostitäydennykset kielletty nykyisissä säännöissä?
Me liikkumisesteiset käymme harvoin kirjastossa fyysisesti. Liikkumiskykyistenkin bussit ovat nyt harvassa.