Otsikko
Voisiko olla mahdollista että äänikirjat saisi netistä kuuliviin.nettikirjasto

Kysytty

voisiko olla mahdollista että äänikirjat saisi netistä kuuliviin.nettikirjasto

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston hankintaosastolta kerrottiin, että asiaa on pohdittu, mutta ainakaan lähiaikoina se ei ole toteutumassa. Syynä ovat ainakin tekijänoikeusasiat ja muutkin palvelun kalleuteen liittyvät asiat.