Voisiko mistään lainata/lukea "Electronics now" -aikakauslehden numeroa November 1992.

Kysytty

Voisiko mistään lainata/lukea "Electronics now" -aikakauslehden numeroa November 1992.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston kokoelmassa ei ole Electronics now -lehteä, mutta se löytyy Teknillisen korkeakoulun kirjastosta Espoosta ja Tampereen teknillisen korkeakoulun kirjastosta. Lehteä tai ainakin kopioita sen artikkeleista voi kaukolainata kaupunginkirjaston kautta. Kaukolainapyynnön tekemisestä ja lainaan liittyvistä maksuista antaa tietoja kirjaston kaukopalvelu, puh. 02-2620687.