Otsikko
Löytyykö mistään kirjastoista sanomalehteä.SUOMEN VIIKKOLEHTI , vuosien 1984-1985 loppuun ???? olevat irtonumerot?? koska mun pitäis löytää yksi mun…

Kysytty

löytyykö mistään kirjastoista sanomalehteä.SUOMEN VIIKKOLEHTI , vuosien 1984-1985 loppuun ???? olevat irtonumerot?? koska mun pitäis löytää yksi mun haastattelu kuvalla.mutta en muista ajankohtaa tarkkaan. mut tuo aikaväli.ja jos niin sellainen haastattelu kuin .marjatta paltto kirjoittanut ja haastateltava on merja pieksämäeltä.kuvassa istun pianon luona.nuori tyttö.se kertoo mun elämästäni.jos löytyy voisinko saada sivusta kopion lähetettynä ??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos tarkoitat Vapaakirkon jäsenlehteä Suomen viikkolehti, jonka liitteenä ilmestyi Todistus -niminen nuorten lehti, lehti löytyy Kansalliskirjastosta Helsingistä. Lehti on luettavissa lukusalissa ja siitä on mahdollista saada kopioita. Kansalliskirjaston osoite Helsingissä on Unioninkatu 36, puh. 09 19123196.