Mitä suomalaisia kokouksiin tai juhliin liittyviä lehtiä on olemassa? Toisin sanoen yritys- ja yksityistapahtumiin Olen löytänyt ainoastaan Tampere Conference…

Kysytty

Mitä suomalaisia kokouksiin tai juhliin liittyviä lehtiä on olemassa? Toisin sanoen yritys- ja yksityistapahtumiin Olen löytänyt ainoastaan Tampere Conference City, Kokous ja kongressimatkailun tiedotuslehden.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yksityisjuhlien, lähinnä häiden, järjestämiseen liittyviä lehtiä Suomessa ovat ainakin Häät, Mennään naimisiin ja Tehdään häät. Kokousten yms. järjestämisestä löytyi ainoastaan lehti nimeltä Kokouskutsu, Sokos hotellien kokouspalvelulehti, joka on ilmestynyt ainoastaan vuosina 1989-1990.

Tiedot näistä lehdistä löytyivät pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen Helmet-tietokannan (www.helmet.fi) ja Suomen kansallisbibliografia Fennican (http://fennica.linneanet.fi/) kautta. Joko kokousten järjestämiseen liittyviä lehtiä ei Suomessa ole tai niitä on hyvin vaikea löytää nimeä tietämättä. Löytämäsi Tampere conference city –julkaisu löytyi otsikon tiedotuslehdet alta. Muut sen ryhmän lehdet eivät liittyneet kokousten järjestämiseen.