Yritin etsiä Miika Sallisen kirjaa "Otsoni- ja vetyperoksidi hoidot", mutta sitä ei siellä ole. Mistä kirjastosta kirja löytyisi?

Kysytty

Yritin etsiä Miika Sallisen kirjaa "Otsoni- ja vetyperoksidi hoidot", mutta sitä ei siellä ole.

Mistä kirjastosta kirja löytyisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Keski-kirjastoista kyseistä teosta ei valitettavasti löydy. Muista Suomen kaupunginkirjastoista Miika Sallisen teosta on saatavilla, joten ehdottaisin, että teet kirjasta kaukolainapyynnön. Kaukolainapyynnön voi tehdä kirjastossa paikan päällä tai netin kautta tilauslomakkeella. Ohessa linkki Jyväskylän kaupunginkirjaston kaukopalvelun tilauslomakkeeseen: https://webkake.kirjastot.fi/wtil/tilaa?pa_ulid=20