Otsikko
Tietoa Matkahuollon älykortista.

Kysytty

Tietoa Matkahuollon älykortista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ensimmäiseksi kannattaa ottaa yhteys suoraan Matkahuoltoon ja pyytää heiltä kortin teknisen suunnittelijan tai järjestelmän yleisen suunnittelijan yhteystiedot - kummasta olet kiinnostunut?

Matkahuollon kotisivulla kortti on esitelty hyvin lyhyesti (http://www.matkahuolto.fi/frameset_3a.htm).

Älykorteista julkisen liikenteen käytössä löytyy tietoa seuraavista kirjoista: Korte, Sirpa: Julkisen liikenteen älykorttijärjestelmät. Liikenneministeriö, Helsinki, 1997.
Korte, Sirpa: Katsaus kotimaisiin joukkoliikenteen älykorttijärjestelmiin. Liikenneministeriö, [Helsinki], 1996.
Espoon kaupunkikorttiselvitys/ Espoon kaupunki, Unicom Consulting. Espoon kaupungin painatuskeskus, Espoo, 1995.

Nämä kirjat löytyvät pääkaupunkiseudun kirjastoista, tämän hetkisen saatavuuden voit tarkistaa Plussa-aineistotietokannasta http://www.libplussa.fi

Tarkennatko ystävällisesti vielä kysymystäsi, mikäli haluat tietoa esim. älykorttien (=toimikortit, tietokortit) yleisistä sovellutuksista tms.