Miten voin varata Helmetillä jonkun määrätyn lehden numeron. esim. Hifimaailma 3/2010

Kysytty

Miten voin varata Helmetillä jonkun määrätyn lehden numeron.
esim. Hifimaailma 3/2010

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ohjeet lehtien varaamiseen löytyvät HelMet-sivulta (ohjeita > omat tietoni > lehtien varaaminen). Voit valita varattavan lehden numeron vasta, kun olet antanut muut varaustiedot, esimerkiksi näin: Etsi haluamasi lehden nimeketiedot ja napsauta joko painiketta "Varaa" tai painiketta "Lisää koriin". Syötä omat tietosi, valitse noutokirjasto ja napsauta painiketta "Jatka". Nyt näytölle ilmestyy luettelo valitsemasi lehden numeroista. Valitse haluamasi numero ja napsauta painiketta "Varaa valittu lehden numero". Toistaiseksi voit itse varata kerrallaan vain yhden numeron kutakin lehteä.

http://www.helmet.fi/search~S9*fin/k