Pasilan kirjastossa näyttää olevan ruotsalaista Form-lehteä. Haluaisin lukusalilainaan vuosikerrat 1932-1951. Onko tämä mahdollista ? Yritin kaikenlaisia…

Kysytty

Hei,

Pasilan kirjastossa näyttää olevan ruotsalaista Form-lehteä. Haluaisin lukusalilainaan vuosikerrat 1932-1951. Onko tämä mahdollista ? Yritin kaikenlaisia koritoimintoja, mutta en onnistunut. Onko näiden lehtien saaminen lukusalilainaan mahdollista ?

Vastaus

Vastattu

Form-lehdet ovat Pasilan kirjaston kirjavarastossa. Niitä ei saa varsinaisesti lukusalilainaan, mutta voit saada lehdet Pasilan kirjastossa käyttöösi pyytämälle ne kirjaston asiakaspalvelusta. Juuri tänään, 15.6., ovat koronarajoitukset lieventyneet niin, että myös lukusalien normaali käyttö on Helmet-kirjastoissa mahdollista.

https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1852037__Sform__Orightres…