Voiko lehtisalista lainata mitä tahansa lehtiä, vai pitääkö ne lukea salissa??

Kysytty

Hei, voiko lehtisalista lainata mitä tahansa lehtiä, vai pitääkö ne lukea salissa??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleisohjeena voisi sanoa ettei sanomalehtiä lainata eikä aikakauslehtien tuoreinta numeroa. Joitain aikakauslehtiä voi lukea vain kirjastossa, mutta nämä rajoitukset voivat olla kirjastokohtaisia, joten en voi vastata täsmällisesti kysymykseen. Jos tiedetään lehden nimi ja numero pystyn vastaamaan saako sen lainaksi.