Voinko selailla omia lainojani ja eräpäiviä netin kautta, kuten voin tehda kirjastojen tietokoneilla kortinnumeron ja salasanan avulla?

Kysytty

Voinko selailla omia lainojani ja eräpäiviä netin kautta, kuten voin tehda kirjastojen tietokoneilla kortinnumeron ja salasanan avulla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudn kaupunginkirjastojen järjestelmässä et valitettavasti voi selailla tietojasi kotoa käsin. Voin vain suositella, että keräät lainauskuitit kotona sellaiseen paikkaan mistä ne on helppo tarkistaa.

Tietyn teoksen eräpäivää voi Internetin kautta (http://www.libplussa.fi/) parhaassakin tapauksessa vain arvailla kirjan saatavuustiedoista. Samaa teosta on nimittäin kirjastossa monia kappaleita ja samasta teoksesta voi olla useita painoksia.