Haluaisin salasanani voittako laittaa sen mailina ja älkäähän lähettäkö laskua minä kyllä jatkan sitä laina aikaa kunhan saan sen salasanan.

Kysytty

Haluaisin salasanani voittako laittaa sen mailina ja älkäähän lähettäkö laskua minä kyllä jatkan sitä laina aikaa kunhan saan sen salasanan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Neli-netin kautta tapahtuvia uusintoja ja varauksia varten tarvittavan salasanan saa vain käymällä kirjastossa.

0 ääntä

Kommentit

Mielenkiintoista. Tämmöisenkin asian kanssa reissuun vain