Otsikko
Voinko liittää oman muistitikkuni kirjaston koneeseen tulostaakseni henk.koht.tikulle tallentamia textejä? Onko Tapiolan kirjastossa vain yksi yht.käytössä…

Kysytty

Voinko liittää oman muistitikkuni kirjaston koneeseen tulostaakseni henk.koht.tikulle tallentamia textejä? Onko Tapiolan kirjastossa vain yksi yht.käytössä oleva tulostin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toki oman muistitikun voi liittää kirjaston koneeseen ja omien tekstien tulostaminen onnistuu. Kysymys Tapiolan tulostimesta kannattaa esittää suoraan Tapiolan kirjaston henkilökunnalle, puh: 09-8165 7300 tai sähköposti: kirjasto.tapiola@espoo.fi.