Onko olemassa sanakirjoja suomi-englanti-suomi, jotka liittyvät EU:n hallintoon ja tyypilliseen kehittämistyöhön?

Kysytty

Onko olemassa sanakirjoja suomi-englanti-suomi, jotka liittyvät EU:n hallintoon ja tyypilliseen kehittämistyöhön?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

On ainakin kaksi sanastoa: Sanasto : Euroopan unionin toimielimet, politiikat ja laajentuminen, 81 s., 2000 (92-828-8287-x)ja Euroopan unionin sanasto, 155 s. 1996 (951-37-2010-1) Myös Euroopan unionin sivuilta löytyy sanasto: http://iate.europa.eu/ .