Otsikko
Voinko Helsingissä missään lukea Valkeakosken sanomia? Kuinka kauan säilytetään vanhoja lehtiä, esimerkiksi viimeviikon maanantain lehteä? Kiitos avusta

Kysytty

Voinko Helsingissä missään lukea Valkeakosken sanomia? Kuinka kauan säilytetään vanhoja lehtiä, esimerkiksi viimeviikon maanantain lehteä?
Kiitos avusta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastoon ei ole tilattu Valkeakosken sanomia mihinkään yksikköön, ei myöskään Espoon, Vantaan eikä Kauniaisten kirjastoihin. Lehti tulee Yliopiston kirjaston kansalliskokoelmaan, sitä voi pyytää luettavaksi Yliopiston pääkirjastossa (Unioninkatu 36). En osaa sanoa, miten tuoreina lehdet siellä ovat saatavissa. Valkeakosken sanomilla on myös verkkoversio osoitteessa http://www.valkeakoskensanomat.sps.fi/ .