Otsikko
Haluaisin tulosteen Etelä-Saimaa sanomalehdestä päivämäärällä 11.08.1959. Onko teillä näin vanhoja lehtiä arkistossa ja jos, niin mitä sellaisen tuloste maksaa?

Kysytty

Hei!

Haluaisin tulosteen Etelä-Saimaa sanomalehdestä päivämäärällä 11.08.1959. Onko teillä näin vanhoja lehtiä arkistossa ja jos, niin mitä sellaisen tuloste maksaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen Etelä-Saimaa sanomalehti löytyy mikrofilmattuna pääkirjaston opintosalista. Siitä voi ottaa tulosteita 0,20 €/A4. Mikrofilmin lukulaitteelle voi varata ajan opintosalista, puh. (05) 616 2352. Samalla voi myös kertoa, tarvitseeko opastusta laitteen käyttöön. Kesällä (31.5.-30.8.09) pääkirjasto on avoinna ma-pe 10-18.