Löytyykö kirjastosta Aamulehden vanhoja numeroita? Kysymys olisi 50 vuotta vanhasta lehdestä; 4.4.1961. Tarkoitus olisi ehkä saada kopiokin, esim. etusivusta.

Kysytty

Hei!
Löytyykö kirjastosta Aamulehden vanhoja numeroita? Kysymys olisi 50 vuotta vanhasta lehdestä; 4.4.1961. Tarkoitus olisi ehkä saada kopiokin, esim. etusivusta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aamulehden vanhat numerot löytyvät Tampereen kaupunginkirjastosta mikrofilmattuina. Mikrofilmeiltä on mahdollista tulostaa, joten tarvittaessa halutun numeron etusivusta on saatavissa kopio.

http://www.tampere.fi/kirjasto/tieto/mikrofilmatut_sanomalehdet.pdf

14 ääntä

Kommentit

Vanhoja Aamulehtiä olisi 1927-1936 väliltä. Ehjiä ja luettavissa. Lisäksi samalta ajalta muutama Kansanlehti. Kiinostaako?