Onko mikrokorteilta tms. luettavissa v. 1907 Turun alueella ilmestyneitä sanomalehtiä, sellaisia jotka kattavat myös Salon tapahtumia?

Kysytty

Onko mikrokorteilta tms. luettavissa v. 1907 Turun alueella ilmestyneitä sanomalehtiä, sellaisia jotka kattavat myös Salon tapahtumia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin Turun sanomat, Uusi Aura ja Åbo underrättelser löytyvät mikrofilmeinä tuolta ajalta. Mikrofilmejä voi käydä lukemassa esim. Turun kaupunginkirjastossa.